Saknaden är stor!

Hej, förlåt om jag inte skrivit på ett tag... Men jag har varit i skolan och gjort mitt liv istället! Mor har varit i Rom några dagar. Skönt att ha henne tillbaka igen! <3 Saknaden har varit stor fast hon varit borta två dar...
 
Och jag har varit hos Linda Nilsson några gånger och hälsat på. Trevligt att träffa henne och hennes barn! Ronja är skit söt och rolig! Och Adrian, lilla busen! Haha. Robin, åhh.. Robin! Hoppas du läser detta men jag vågar inte säga till dig när du är nära mig eftersom jag blir smått blyg.. :/ Jo, asså... Jag är väldigt kär i dig, och vill gärna veta hur du känner för mig! Jag vet, du går på en skola långt från mig, och jag går på en skola långt från dig... Men jag önskade att vi kunde träffas lite oftare... Detta jag skriver nu är sant, och jag vågar inte säga det på riktigt för då börjar tårarna komma eftersom jag har svårt för att säga vad jag tycker och tänker till folk jag gillar... <3 Saknar dig Robin och hoppas du gillar mig lika mycket som jag gillar dig! <3<3<3<3
Om jag sa det till Robin öga mot öga, då... Jag hade inte klarat det! Jag hade kanske svimmat??? Nejmen, jag tycker att sånt är pinsamt... :/ Jag vill säga det framför dig Robin, men jag kan inte... jag kan bara inte!!
 
Ja, då blir det att kolla på två fina skolor imorgon då, då! Först kl 11 så blir det Västervångskolan i Ystad och sedan kl 1 så blir det av till Norreportskolan och kolla lite där! Tillsammans med min underbara bff, Emma Karlsen. En underbar vän som ofta ställer upp för mig när jag väl behöver henne! <3 Vi bråkar lite grann här och var men vi reder snabbt ut det eftersom vi inte vill vara ovänner och va sura hela våra liv!! :) <3
 
 
Puss och kram på er all men mest till dig Robin och jag saknar dig! <3 Älskar dig extremt mycket, har aldrig älskat nån likadant som jag gör med dig! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0