Sjuk?

Hej!
 
Hade tänkt börja skriva lite på min blogg nu igen! Plus;
Lite försent men, ja! :)
Jag hade tänkt att börja skriva på bloggen nu igen! Är inte inne här så ofta nu för min dator är sönder och vi kan inte laga den... Så jag delar dator med mina föräldrar. Och mor sitter här ofta!! ;) Hennes blogg är super fin och jätte cool! :D Och jag är inte van vid en stationär dator så jag kanske gör några fel... :/ Äsch, nu får stå ut med det nu! Och gissa vad jag gjorde igår på Alla Hjärtans Dag? Jo, jag frågade chans på en kille jag älskar! (Robin Jönsson) (om nån undrar vad han heter) :) <3 Jag har frågat chans på han innan men vi var lite för små då sa han! Men inte nu, så jag frågade! :) Väntar på svar men efter en sån fråga så behöver man tänka och man blir chokad! Jag blev chokad när bussen körde av vägen i förrgår! Jag är fortfarande lite chokad över det... Men sånt händer ofta! :) Är fortfarande trött sen igår då vi kanske gick och la oss lite för sent! ;) Men ja. Det kanske blir Maria idag! Hon bjuder på fika idag. Men vi har ingen bil, för far har den... Så vet inte om vi kommer... Åhh, är så spänd och det pirrar i magen. Vill verkligen se det svart Robin svarar! Men han är i skolan nu, så det kanske tar ett tag till... Men mitt lov har redan börjat! Har även kollat lite på Färrsinga skolan när vi skulle lämna en bok till en som går där! Jag och Emma Karlsen som skulle lämna boken, vi kände oss så små bland alla dom andra eleverna där... :/ Jag vill nog inte gå där... För stökigt efter skolan när alla ska hem! Nu ska jag äta frukost. (sent?) Ha det så bra idag då! Kanske skriver nåt annat idag eller nån annan dag! :) Hoppas ni hade det trevligt på Alla Hjärtans Dag! <3


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig underbara dotter!

2013-02-15 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0