Sjuk... :c

Usch, är sjuk!! Jag mår inte alls bra... Jag kan inte somna på näterna.. Suck........................ Antingen blir jag varm eller kall på näterna...Det är så tråkigt att vara sjuk... Man kan ju knappt göra nånting... Jag fryser, jag är yr, jag är kall, jag hostar så det gör ont och jag har extrem huvudvärk. Usch!!! Help me... Men jag tror jag är på bättringsvägen? Hoppas det. Man ska väl inte vara sjuk på ett lov, då ska man ha kul, inte ligga i sängen och hosta och frysa... Jaja... Ikväll så är det Mello!! (Melodifestivalen) Jag längtar! YOOOHOO!! Och två stycken som jag älskar, typ... Sean Banan och Yohio är båda i finalen. Yes!!! Jag tycker båda är bra! Haha, Sean bara ''vafan'' i slutet när han hade visat upp. Han är så rolig! XD Aja, ha det så bra ikväll och hoppas på att det är några som är bra på att sjunga... Haha!! :D
Den katten heter Pepsi och är såååå underbar!!!!!!! :DDDD <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Och detta är min BFF!!! Saknar dig!! <3<3<3<3 Vi ses efter lovet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0