Tråkigt. =(

Har rätt tråkigt... Är jätte hes och hostar som bara den!! Kan det inte ta slut snart?! Och en tragisk sak har hänt idag också... Har bråkat med min bästa vän!!! Det är så tråkigt... Hon trodde inte att jag var hennes vän... Hon sa att jag inte var hennes vän... Jag sa jo jag är din vän.. vi är bästa vänner för evigt ju!!!!! Men hon lyssnade inte på vad jag skrev... Hon sa nej... En sann vän gör väl inte så, eller? Nej! Nu har jag nog ingen bästa vän längre... Denna dag är en tragisk dag... Jag kanske inte kommer skriva på ett tag... Är så ledsen! Men min mor sa att jag skulle lägga det åt sidan... Det gjorde jag också och har nästan slutat bråket med min vän! Det är inte jag som bestämmer vart jag ska bo, det är ens föräldrar men det tycker tydligen inte hon! Jag bryr mig inte längre... Om hon inte vill ha mig som vän, så okej! Jag orkar inte bråka mer... Det är bara så tråkigt... Aja, ska inte skriva mer idag... Orkar ej läsa detta jag skrivit igen! Det är så tragiskt... Jaja, massa kramar till er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0